Saturday, May 12, 2012

Testimoni Bidadari

Produk Bidadari

Testimoni 1
Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terima kasih BIDADARI..


Testimoni 2
Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.



Testimoni 3
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.


Testimoni 4
Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini, dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.


Testimoni 7.
Saya pun nak buat pengakuan tentang kelebihan Bidadari. Permulaan minum ~ bahagian payudara memang sakit yang amat sangat, bangun pagi pun payudara masih sakit,tapi selepas 2-3 hari memang nampak perubahannya, nampak semakin padat.

Bahagian Rahim - rasa berdenyut. Perubahan yang lain pula badan memang rasa letih sangat, mungkin kesan sampingan untuk membaik pulih sistem dalam badan.

Lepas hampir sebulan saya mengambilnya, alhamdulillah badan tak letih lagi. Dan semasa bersama dengan suami, bukan main senyum lagi dia. Alhamdulillah, Bidadari menceriakan kembali rumah tangga saya.



Nak Bidadari?? Call NJC 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...