Thursday, May 10, 2012

Sofea Skin Essential 4 in 1


HARGA : RM398.00 (4 in 1)


1. SOFEA ENZYME CLEANSER (100ML)

Membantu menanggalkan solekan, membersih kotoran dan minyak berlebihan pada wajah tanpa mengeringkan kulit wajah. Ia juga mengandungi enzim dan bahan-bahan aktif untuk anti-penuaan dan menjadikan kulit wajah lebih bersih, segar dan cantik.


Cara Penggunaan :- Buihkan di atas tapak tangan, ratakan dan urut ke seluruh wajah selama 1-2 minit. Bilas dan keringkan wajah.

HARGA : RM95.00

2. SOFEA FIRMING TONER (100ML)

Mengembalikan kesegeran wajah dan mengurangkan inflamasi serta melegakan iritasi kulit. Diperkaya dengan ekstrak bunga raya dan stem sel buah epal yang dapat mengurangkan minyak berlebihan pada wajah. Ia mengandungi anti-oksida dan mengekalkan kelembapan pada kulit.

Cara Penggunaan : Basahkan kapas muka dan sapukan rata pada wajah selepas membersihkan wajah.

HARGA : RM113.00

3. SOFEA DAY REVIVAL SPF30 (60GM)

Melembab dan mengandungi SPF30 untuk melindungi kulit wajah daripada sinaran UV yang boleh merosakkan kulit wajah. Bahan-bahan aktifnya juga membantu memulihkan tisu kulit yang rosak dan mengurangkan kesan penuaan dan kedutan supaya kulit lebih halus dan kelihatan lebih muda.

Cara Penggunaan : Digunakan selepas penyegar di siang hari, diratakan pada bahagian muka dan leher

HARGA : RM95.00

4. SOFEA ENRICHING NIGHT REVIVAL (60GM)

Mengandungi vitamin, stem buah epal dan ekstrak bunga raya yang bertindak sebagai pelembab yang dapat memulihkan tisu kulit yang rosak, menghilangkan parut, jeragat, kedutan dan kesan penuaan. Ia bertindak semasa tidur untuk meningkatkan proses regenerasi agar kulit lebih sihat dan cantik.

Cara Penggunaan : Digunakan selepas toner pada malam hari dengan diratakan menggunakan hujung jari pada bahagian muka dan leher.

HARGA : RM120.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...