Thursday, May 17, 2012

SET PERCUBAAN SET WANITA ANGGUN (SWA)

SET PERCUBAAN WANITA ANGGUN (SWA)
HANYA RM50.00 (tidak termasuk penghantaran)

Untuk perkenalan kepada customer apakah produk SWA atau Set Wanita Anggun yang digembar-gemburkan di Internet so NJC ambik alternatif untuk membuat satu set percubaan yang kecik molek, senang dibawa ke mana sahaja...semua boleh memilikinya dengan harga yang tersangat murah hanya RM50.00 sahaja tidak termasuk penghantaran. Antara produk yang ada adalah BIDADARI, NUCELL, NUCLONZ dan QSHE.

Apakah khasiatnya? jom baca info ni ya :

1) Bidadari
Kandungan madu dapat membekalkan tenaga yang diperlukan dan mempertingkatkan system imunisasi badan, sirih mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, membantu membina rahim dan sistem peranakan, kacip fatimah, menguatkan rahim serta mengetatkan faraj, akar serapat baik untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan, kurma membaiki system saraf, tekanan, meningkatkan tenaga seksual, manjakani dapat membantu mengatasi keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj, asam jawa dapat membantu pengeluaran peluh dan melangsingkan badan, jarum emas mampu meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual

2) Q~She
Diadun daripada LOBATA (Pueraria Mirifica) gred terpilih, berkesan bagi meningkat dan membaik pulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen bawah kulit, yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari.-Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit.
-Menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.

3) Nu~Cell
Merupakan supplemen kepada sel stem/ sel induk anda sendiri, bukan daripada sel induk embrio/sel induk asing (tiada isu kontroversi), sel stem/sel induk dalam tubuh anda merupakan 'doktor peribadi' anda, semakin banyak sel stem/sel induk yang aktif, semakin sihat anda dan tiada suntikan, tiada pencabutan, tiada penuaian sel-sel, tiada pembedahan, tiada kontroversi. Kerana ini adalah sel-sel stem/induk anda sendiri.

4) NuClonz
Digunakan secara tradisional untuk melawas buang air besar, melegakan sembelit yang ringan dan untuk mengurangkan berat badan. Elakkan pengambilan jika skit perut, loya atau muntah.
Pengambilan yang kerap atau jangka panjang boleh mengakibatkan kebergantungan kepada produk dan pengionan yang tidak seimbang.

Jadi....boleh PM NJC sekarang utk dapatkan Trial Set SWA anda hari ini!!

017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...