Friday, May 18, 2012

Kehebatan Set Wanita Anggun dan nu~clonz

Assalamualaikum w.b.t

Saya nak share dengan u alls tentang permasalahan saya yang susah nak buang air besar. Saya mengalami masalah ini sebelum kahwin lagi...manusia normal akan buang air besar paling kurang 2-3x sehari...tapi saya... seminggu sekali pun belum tentu...badan saya terasa sgt lemah, tak bermaya, selalu sakit kepala dan kadang tu perut saya akan rasa sakit sbb banyak najis yg tidak di buang.



Dulu, keadaan saya macam ni.....nak buang tapi tak kuor....adoooiiiyaiii memang sangat enyeksakan....klau masuk toilet pukul 8 pagi lebih kurang pukul 9.30 @ 10 pagi baru selesai qadha' hajat....penat gilerrr weiii duduk lama2 dlm toilet....

Tapi....setelah bertemu dengan....
DAN.... di tambah pula dengan.....
Masalah saya dah hilang...waaahhhhh..sukenyeeee hati sayeeee....saya inginkan sistem pembuangan saya pulih seperti sedia kala...dan Alhamdulillah...sekarang saya boleh buang seperti biasa...satu hari sekali...itu sudah cukup bg saya, janji saya buang toksin, badan saya sihat, tak letih danSEMANGAT!!!!

Bagi u alls yang nak slim atau dalam perkataan lainnak turunkan berat badan, u alls boleh la dapatkanset Wanita Anggun dan nu~clonz dengan berhubung terus dgn saya Nurul Jannah Cantek (NJC)

CEPAT! CEPAT! SEBELUM KEHABISAN STOK!!!!!
SEKARANG SAYA SAAAAANGAAATTT HAPPY!!!!

NAK BERKONGSI KEGEMBIRAAN U ALLS DENGAN SAYA????

HAAAA....CEPAT HUBUNGI NJC 
017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...