Thursday, November 10, 2011

30 Tahun Atau 5 Tahun????

Ermm..kerja smpi bila2 pun tak akan jd KAYA..
keluhan seorang yg bekerja selama 20 thun...

Bayangkan anda bekerja siang dan malam selama 20 thun...
Jam 9 pg hingga 5ptg...
Berapa simpanan anda sekarang..
Cth: Simpanan ASB...10k..20k..30k...atau kurang dari 1k
Pernahkah anda dengar kerja 20 thun jd JUTAWAN...
Jawapannya TIADA...

Siapa saya...

Saya hanya manusia biasa yg mahu keluar dari rasa SELESA..
Saya mahukan perubahan dlm hidup...
Mahu menjana IMPIAN..mahu mencipta KEJAYAAN..
Saya juga bekerja seperti anda...
Dan makan gaji..

Tapi saya jenis suka berfikir keluar dari kotak fikiran..

Akhirnya..saya temui...

Satu bisnes yg amat BAGUS...
Bukan skim cepat kaya..bukan sistem piramid..bukan jenis pelaburan xnampak apa..
Tapi lebih kepada berkongsi kebaikan PRODUK..
PRODUK KECANTIKAN dan KESIHATAN...
Saya mulakan perniagaan ini dgn 2 pilihan permulaan RM 77 atau RM 50.
Tapi saya memilih RM 77 kerana dapat terus menikmati kebaikan PRODUKnya iaitu BIDADARI.


SaYa MaHu BerSarA aWal....
TeMpoH 5 TaHun CuKup bAgi SaYa menCiPta KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN...
SaYa AkaN BuKtiKAn ..

MoDaL Yang KECIL taPi UnTunG BESAR....
BaGaiMana CaRanYa nAk DaPat UnTunG  BESAR....

MUDAH!!!!
SeMuDah ABCD...
GUNA, KONGSI dAn AMAL
Marila sama2 kita rebut peluang ini...
Join team saya...
Saya tunjukkan jalannya..KEJAYAAN ANDA ADALAH KEJAYAAN BERSAMA..

HUBUNGI atau SMS atau EMAIL

NJC 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...