Thursday, May 10, 2012

Love Hygiene Wash

Ada banyak produk DCL yang NJC suka sangat-sangat dan salah satunya Love Hygiene Wash ni. Memang best. NJC penah pakai banyak feminine hygiene sebelum ni macam Sireh yang rossa jadi duta tu, Carefree and Avon tapi paling best Love Hygiene Wash from DCL ni. Paling best bila time Cik P datang sebab rasa segar je. Takde langsung gatal2 atau rasa lekit2. Ada juga kawan NJC yang pregnant pakai Love Hygiene ni dan keputihan dia hilang. Love Hygiene ni boleh pakai bila2 pun ikut suka. Dan cara penggunaan pun amat senang, hanya picit sahaja dan busa buih terus keluar, tanpa perlu campur dgn air lagi..


Love Hygiene Wash ini mengandungi bahan aktif termasuk ekstrak dengan Kacip Fatimah, Manjakani, Minyak Zaitun dan lain-lain bahan yang amat sesuai untuk mencuci, membersih dan menghilangkan bau alat kelamin wanita. Ia juga menghindarkan bakteria yang menjadi punca pelbagai masalah wanita dan mengandungi haruman strawberry memberi kesan dan keselesaan optimum kepada si pemakai.

Aha...jangan tak tau...kaum lelaki pun boleh pakai jugak tau....tp bkn sebagai alat pencuci mcm kaum wanita la..tp kaum lelaki boleh gunakan sebagai shaver cream..utk mencukur janggut dan misai..ini kerana rumusan bukan sabun LHW ini tidak licin dan amat selamat digunakan kpd muka juga..cubalah..anda pasti menggemarinya...

Siapa yang suka sentiasa segar, wangi walaupun semasa datang Haid

boleh call / msg NJC 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...