Thursday, May 17, 2012

Luahan Hati Seorang Suami..

Saya sudah berkahwin dan ada 4 orang anak..Masalah yang saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin untuk bersama dengan saya. Ada aje alasan nya bila saya ajak bersama.

Kadang -kadang sampai 3 minggu sekali pun susah utk dapatkan layanan daripada dia. Saya bengang juga dengan keadaan begitu.


Maklumlah ...kami masing-masing masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta..bukan pilihan orang tua. Satu hari isteri saya datang mintak maaf..dia kata...bukan dia buat-buat begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Sebab dia Penat dan Tiada Nafsu untuk bersama dengan saya..

Pelik jugak saya memikirkan nya. Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata..Dia malu. Saya janji dgn dia.. saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya.


Harga tak penting tapi harga Luahan Hati Suami lagi perlu di jaga.
Itu lagi Penting. 


Satu hari saya terjumpa satu Bloq yang agak menarik. Tanpa fikir panjang saya terus Order. Kini isteri saya sudah makan 3 botol Bidadari.. Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan isteri saya yang dulu dingin sekarang betul-betul membuatkan saya seperti Malam pertama. Mungkin tuah saya juga . Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan Bidadari. Terima kasih Bidadari.


Suami Hebat
Ipoh, Perak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...