Tuesday, November 15, 2011

Usaha Utk Dapatkan ZURIAT....

Setiap pasangan yang berumahtangga, sudah pasti berkeinginan untuk mendapatkan cahayamata. Zuriat adalah anugerah Allah. Memperoleh zuriat adalah matlamat terpenting dalam kehidupan keluarga. Zuriat adalah nikmat yang memberi kesejahteraan dan ketenangan dalam kehidupan.

ALLAH menegaskan: 
“ Harta dan anak pinak itu adalah perhiasan hidup dunia ” – surah al-Khaf:18.

Firman Allah: 
“Dan orang-orang yang berkata: Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami daripada isteri-isteri kami dan keturunan kami cahaya-cahaya mata dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang-orang yang bertakwa” surah al-Furqan:75.

Maka, tidak mustahil bagi sebahagian dari mereka yang berumahtangga menjadikan kehadiran cahayamata sebagai kayu ukuran kepada kebahagian suami isteri. Sehinggakan ada ketikanya, mereka sanggup bergolok bergadai berusaha semata-mata untuk memastikan kehadiran zuriat dalam keluarga mereka.

Namun begitu, ada ketikanya usaha-usaha ini masih nampak kabur-kabur hasilnya, walaupun sudah ribuan ringgit sudah dihabiskan untuk mendapatkan rawatan dan khidmat nasihat pakar-pakar. Bagi mereka yang mempunyai wang ringgit, itu bukan masalahnya. Tapi kepada mereka yang mempunyai kekangan dari segi wang ringgit, mungkin SET KEHAMILAN DCL dapat membantu anda dalam mencapai hasrat dan keinginan anda.


Set Kehamilan DCL terdiri daripada Bidadari, Nu Cell, Nu Clonz, Egnius. Kedua-dua pasangan, samada isteri mahupun suami boleh mengambil Set Kehamilan DCL . Bagi pengguna pertama kali, anda di nasihatkan untuk mengambil INTE CLEANSE( NU CLONZ) sebagai cucian usus dan di ikuti dengan set kehamilan DCL seterusnya.

i ) BIDADARI
BIDADARI kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E, sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri).

Cara Pengambilan :
Minum 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam.

Gunakan sudu PLASTIK SAHAJA – Kerana Bidadari adalah berdasarkan produk hemeopati.
Di larang menyimpan dalam peti sejuk.

ii) NU~CELL
(Makanan Ajaib Yang Akan Dikenang Oleh Sel Tubuh Anda) Nu~Cell (AF) merupakan formulasi khusus hasil gabungan ekstrak bio marin dan 16 jenis buah-buahan 'BERRY' bagi supplemen untuk sel stem/sel induk.Ia diperlukan oleh tubuh untuk dibaikpulih sel/tisu/organ yang rosak.Selain itu,ia juga dapat meningkatkan proses anti penuaan seterusnya menjadikan anda kelihatan muda.

Cara Pengambilan:
* Satu hingga dua paket sehari, diambil 20 minit sebelum sarapan / makan tengahari /makan malam.
* Tuangkan kandungan satu sachet ke dalam mulut dan kemudian minum segelas penuh air kosong atau jus buah-buahan.

iii) NU CLONZ
Digunakan secara tradisional untuk membantu membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkan berat badan (obesiti), menangani tekanan, metabolisme rendah, masalah penghadaman dan paras hormon rendah.

Cara Pengambilan:
2 hingga 4 kapsul untuk 2 atau 3 kali sehari.

iv) E-GNIUS
E~gnius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

Cara Pengambilan:
2 tablet D-Gnius dikunyah@dihisap 2 atau 3 kali sehari

i) ADUKA
Minuman berfungsi mewah untuk lelaki dirumus khas dari ekstrak herba-herba mewah seperti tongkat ali, akar ginseng, ubi jaga, sireh, ekstrak kurma dan lain-lain. Membantu mengekalkan stamina dan tenaga sepanjang hari. RUMUSAN KHAS INI BERTUJUAN SEBAGAI PERSEDIAAN MENJADI " Lelaki Sejati "

Cara Pengambilan:
Untuk 3 hari Pertama : 2 sudu besar diambil 4 kali sehari
Pada hari ke-4 & seterusnya : 2 sudu besar di ambil 2 kali pagi & malam
Untuk KESAN YANG OPTIMUM elakkan minum ADUKA bersama kopi dan JANGAN minum KOPI dalam jangkamasa 1 jam selepas meminum ADUKA

ii) NU CLONZ
Digunakan secara tradisional untuk membantu membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkan berat badan (obesiti), menangani tekanan, metabolisme rendah, masalah penghadaman dan paras hormon rendah.

Cara Pengambilan:
2 hingga 4 kapsul untuk 2 atau 3 kali sehari.

iii) RY ILEX
Ry ILEX yang diformulakan oleh pakar perubatan, herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yang mendalam, adalah terbukti sangat berkesan untuk membakar kolesterol dalam darah dan melembutkan saluran darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah. Ry ILEX juga sangat baik diamalkan oleh pesakit jantung, stroke dan ketegangan leher (Carotid arterys hardening). Faedah: Membakar kolestrol dalam darah. Melembutkan saluran darah. Membuka saluran darah. Stroke. Masalah jantung.

Cara Pengambilan :- Makan 2 biji waktu pagi, 2 biji waktu malam

iv) AMAZING
Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina imunisasi badan dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya boleh diambil oleh yang menghidapi masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, asma, kelesuan dan batu karang untuk yang bermasalah.

Cara Pengambilan :
Makan 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam. Gunakan sudu PLASTIK

INGIN MENCUBA SET KEHAMILAN DCL
CALL@SMS NJC
017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...