Wednesday, November 16, 2011

BATU KARANG


1. Amazing:
Membaiki tisu-tisu rosak dan membina tisu-tisu baru pada buah pinggang yang rosak disebabkan kehadiran batu karang. Ia juga mengekalkan air sel supaya buah pinggang tidak mengalami kekeringan melampau. Kesan ini juga membantu memecahkan batu karang kepada juzuk yang lebih halus. Gunakan sudu PLASTIK
Harga Pasaran : RM 45.00
Harga Rakan NJC : RM 36.00


2.OXY Pi D’Ionik:
Menambah bekalan oksigen terlarut ke sel buah pinggang.Air alkali ini juga mampu mengimbangi kesan asidik melampau yang menyebabkan pertumbuhan batu karang.
Harga Pasaran : RM 3.95
Harga Rakan NJC : RM 2.90




3. D~bless
Garam-garam tisu yang terdapat di dalamnya membantu meningkatkan fungsi sel saraf buah pinggang. Ia juga mampu bertindak sebagai penahan sakit apabila kesakitan menyerang jika diambil secara ulangan setiap 15 minit. Pengambilan secara ulangan ini boleh diteruskan sehinggan kesan sakit sudah reda.Kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari. (puasa setengah jam selepas pengambilan).
Harga Pasaran : RM 76.00
Harga Rakan NJC : RM 60.00




6. Nig-Ella
Bertindak sebagai anti biotik semulajadi yang terbaik. Mampu membunuh bakteria yang terdapat pada jangkitan di sekeliling batu karang pada buah pinggang. Pati minyak ini juga mempercepatkan lagi proses pemecahan batu karang.
Harga Pasaran : RM 45.00
Harga Rakan NJC : RM 36.00





Cara guna:
1.Amazing - Amalkan 2 sudu teh 2 kali sehari dalam keadaan perut kosong
2.Oxy pi d ionik - campurkan 3 sudu besar amazing ke dalam gelas yang di penuhi air oxy pi d ionik. Kemudian minum campuran tersebut sekurang-kurangnya 10 gelas sehari.
3.D-bless - kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari.Puasa setengah jam selepas pengambilan.
4.Nigella - Titiskan 5-7 titik nig ella dalam mulut 2 kali sehari. Selepas titik sebaik-baiknya minum segelas oxy pi d ionik yang dicampur 2 sudu teh amazing


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...