Wednesday, November 16, 2011

Buah Pinggang

Makanan dan minuman yang bersifat asidik seperti daging, minuman berkarbonat dan makanan ringanantara penyumbang besar kepada penyakit buah pinggang.

Mekanisme:

1. Set asas 5P Pencucian usus membantu meningkatkan lagi penyerapan di usus, membantu menghasilkan darah yang bersih seterusnya mengurangkan bebanan penapisan oleh buah pinggang.


2. Ry Ilex
Mengaktifkan pembinaan sel-sel darah merah yang baru ke usus.Makan 2 biji pagi dan 2 biji malam. Sebaiknya diambil selepas makan kerana akan mengurangkan kesan tindak balas.
Harga Pasaran : RM 54.00
Harga Rakan NJC : RM 48.00



3. Amazing:
Penggunaan Amazing meningkatkan pembinaan tisu-tisu baru khususnya rawan tulang yang menghasilkan bendalir sinovia..Amalkan 2 sudu teh 2 kali sehari dalam keadaan perut kosong.
Gunakan sudu PLASTIK
Harga Pasaran : RM 45.00
Harga Rakan NJC : RM 36.00




4.OXY Pi D’Ionik:
Menambah bekalan oksigen terlarut ke usus. ia juga mempercepatkan proses penyembuhan luka-luka di usus.Air alkali ini juga mampu mengimbangi kesan asidik melampau di usus yang boleh menipiskan dinding usus.
Harga Pasaran : RM 3.95
Harga Rakan NJC : RM 2.90





5. E-g’nius
Garam-garam tisu yang tedapat di dalamnya membantu meningkatkan fungsi sel saraf usus
Harga Pasaran : RM 48.00
Harga Rakan NJC : RM 38.50






3. D~bless
Garam-garam tisu yang terdapat di dalamnya membantu meningkatkan fungsi sel saraf buah pinggang. Ia juga mampu bertindak sebagai penahan sakit apabila kesakitan menyerang jika diambil secara ulangan setiap 15 minit. Pengambilan secara ulangan ini boleh diteruskan sehinggan kesan sakit sudah reda.Kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari. (puasa setengah jam selepas pengambilan).
Harga Pasaran : RM 76.00
Harga Rakan NJC : RM 60.00



Cara guna:
1. Inte cleanse-makan 4 biji sebelum tidur.
2. Ry ilex-makan 2 biji pagi dan 2 biji malam. Sebaiknya diambil selepas makan kerana akan mengurangkan kesan tindakbalas.
3. Amazing-Amalkan 2 sudu teh 2 kali sehari dalam keadaan perut kosong/
4. Oxy pi d ionik-Pada peringkat awal bagi mereka yang mengalami penyakit buah pinggang yang kronik, kurangkan pengambilan air oxy pi d ionik dengan kadar setengah liter satu hari dan kemudian barulah ditambah dari semasa ke semasa sehingga sekurang-kurangya 10 gelas 1 hari.
5. E-gnius- Kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari.Puasa setengah jam selepas pengambilan.
6. D-bless- Kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari.Puasa setengah jam selepas pengambilan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...