Tuesday, November 15, 2011

KANSER USUS

Pernahkah anda makan tapi tak kenyang-kenyang?
Pernahkah anda dah makan banyak tapi tetap lapar?
Pernahkah anda makan berulang-ulang tapi tetap tak puas?

Setiap tahun, dianggarkan 655,000 penduduk dunia maut akibat kanser usus (kanser kolorektal). Sehingga menjadikan kanser usus sebagai kanser ketiga paling tinggi menyebabkan kematian.

Angka ini seharusnya memberi kesedaran kepada semua bahawa penyakit ini tidak boleh dipandang ringan termasuk wanita walaupun pakar menyatakan penyakit ini lebih banyak menyerang lelaki. Selain kanser payudara dan rahim, kanser usus adalah penyakit yang paling biasa dihidapi oleh wanita di negara ini. (kredit : BH 13/1/2011).




Ketidakseimbangan diet, faktor usia, pembentukan polips dan faktor genetik menjadikan penyakit usus mampu menyerang sesiapa sahaja.

Sudah pasti mencegah lebih baik dr merawat. Sebelum terlewat pencegahan perlu dilakukan secara tak langsung risiko berhadapan penyakit kanser usus ini mungkin tipis.

Disinilah peranan produk kesihatan amat penting. Memetik kata-kata CA Masthura " selagi mana kita makan, selagi itulah kita kena makan inte cleanse".

KENAPA NU CLONZ???

Ini kerana inte-cleanse berperanan sebagai agen pembersih usus. Apabila usus sudah bersih dr timbunan najis terlonggok maka risiko utk mendapat kanser usus tipis. Tambahan pula bila usus sudah bersih, setiap makanan yg kita makan akan diserap dgn baik ke dlm badan dan kita akan cepat kenyang. Ia menjadikan kita makan dgn kuantiti yg sedikit. Inte-cleanse juga baik utk mereka yg ingin mengurangkan berat badan.



NJC juga ingin berkongsi mengenai agen pencegah kanser DCL. Dengan penggunaan yg konsisten..... insyaallah Bidadari dapat membantu kaum wanita mengurangkan risiko mendapat kanser. Kandungan madu yg terdapat dlm BIDADARI mampu menghalang pembiakan sel atau virus kanser dan melancarkan perjalanan darah seterusnya dapat meningkatkan antibodi badan untuk menentang virus kanser.


Jadi...apa tunggu lagi...cepat-cepat dapatkan Bidadari utk kesihatan anda...dgn hanya RM59.50 sebulan (harga ahli NJC) anda berupaya menentang kanser dan menjamin kehidupan yg lebih berkualiti...insyaallah....


Call NJC : 
 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...