Monday, November 21, 2011

Hubungan Seksual Hambar

NJC amat suka utk share artikel yg baik dr BP NJC , Puan Min Cantek mengenai hal rumahtangga yg amat jarang sekali dibincangkan. Tajuk nya pun dh buatkan ramai yg terbeliak biji mata..hihihi..tp sebenarnya kita sendiri tidak sedar bahawa masalah yg dianggap enteng dan malu utk dibincangkan ini kalo dipendam maka akan membahayakan hubungan suami isteri itu di masa depan.

Makanya jalan yg terbaik adalah suami isteri perlu terbuka dlm hal ini dan bincangkan dgn baik serta cari jalan penyelesaiannya. Jgn dipendam dan jgn diturut ego yg tinggi..kelak akan memakan diri. Sama ada suami atau isteri perlu menerima kelebihan dan kekurangan pasangan masing2 dan jangan disebabkan hal ini pasangan bermasam muka dan mengambil langkah berpisah haluan. Ingatlah bahawasanya setiap penyakit dan masalah yg diberikan Allah pasti ada jalan penyelesaiannya..jangan pula ambil mudah sehingga tiada perbincangan dan tidak menghiraukan hati perasaan pasangan...itu lagi haru..

Ok..tak mahu membebel panjang..kita layankan saje artikel yg amat best ini....zassss

PMC terpanggil untuk menulis artikel berkenaan hubungan seksual hambar antara punca keretakan rumah tangga.
DUA tiga kali PMC berfikir untuk menulis isu ini kerana ia sensitif bagi sesetengah orang. Namun, PMC percaya semua boleh bersetuju bahawa hubungan intim suami isteri adalah perkara penting dalam hubungan suami isteri.
Antara punca besar keretakan rumah tangga ialah hubungan seksual yang hambar. Kajian Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) pada 2004, menunjukkan faktor utama perceraian mendapat peratusan tertinggi ialah tiada persefahaman, curang dan enggan dimadukan (12 peratus).

Menurut statistik perceraian dikeluarkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), punca krisis rumah tangga kerana tidak serasi, kecurangan, poligami, campur tangan keluarga, masalah kesihatan pasangan termasuk kesuburan dan suami isteri bermain kayu tiga.

Hubungan hambar disebabkan kurang keinginan seks sama ada daripada pihak suami atau isteri, isteri berasa bosan kerana suami cepat klimaks setiap kali bersama, ketiadaan zuriat, suami mati pucuk, isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasm, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga.

PMC terpanggil untuk membantu insan yang mempunyai masalah rumahtangga yang berkaitan hubungan seksual antara suami isteri. Kadang-kadang setiap manusia perlu berusaha untuk memperbaiki kelemahan masing-masing dan bukannya menuduh antara satu sama lain tetapi carilah jalan penyelesaian bagi masalah ini.


Untuk suami mempunyai masalah seksual boleh menggunakan produk ini :
HANYA RM79 + FREE AHLI
Minuman berfungsi mewah untuk lelaki dirumus khas dari ekstrak herba-herba mewah seperti tongkat ali, akar ginseng, ubi jaga, sireh, ekstrak kurma dan lain-lain. Membantu mengekalkan stamina dan tenaga sepanjang hari. RUMUSAN KHAS INI BERTUJUAN SEBAGAI PERSEDIAAN MENJADI " Lelaki Sejati "











HANYA RM77+FREE AHLI
keistimewaan bidadari;
membantu masalah keputihan
membantu mengatasi masalah senggugut
membina rahim
mengecutkan rahim
mengecutkan otot faraj
menyempitkan faraj
menguatkan sistam kemutan
memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin
menambahkan kolagen dalam badan
mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
membantu menghilangkan bau badan dan mulut
melegakan panas badan
menegangkan payudara
membekalkan tenaga segera
membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan


NAK TAK???? CALL NJC 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...