Wednesday, December 14, 2011

“ Kualiti Seorang Wanita Unggul Bermula Dengan Produk Ajaib - Q-SHE




Hanya Rugi RM 54.50 ( Berbaloi - baloi )
Cara Makan : 2 biji makan setiap MALAM SAHAJA !!
Kandungan Utama : Pueraria Mirifica (Lobata)
Ianya Bukan JAMU !!!!

BERITA BAIK BAGI IBU-IBU YANG "BREASTFEEDING"ianya blh MENAMBAH KAN SUSU BADAN ANDA !!!

Wah !!!!!! NJC isu panassssssss ni... 1st of All bukan NJC nk "melucahkan atau nak Mengaibkan" sesiapa..tp NJC nk shared Info with ur all. Apa yang dipandang lelaki pada tubuh wanita selain wajahnya? Sudah bahagian dada bukan! Begitu juga ketika melakukan hubungan seks, selain yang di bawah sana, suami biasanya akan memfokuskan rangsangan pada bahagian payudara isterinya.

Sebab itulah payudara dikatakan sebagai aset kaum hawa. Kerana kepentingan ini maka wanita haruslah mengetahui dengan jelas informasi berkenaan bahagian tubuh ini
Harap tiada yang kecik hati sebab contoh gambar diatas. klu ianya keterlaluan. Tidak ada kena mengena dgn sesiapa..Sekadar Contoh Sahaja !!. Bukan apa sebab dlm Bloq ni NJC kena cerita betul2 dan bukti kan gambar sebagai contoh seupaya ianya lebih jelas dan nyata.

Jadi jangan takut jangan risau...lepas ni dh boleh pakai KEBAYA..Cik abang pun makin geram GITU...macam anak dara lagi..wah!!!!! hebat kan. Q~She akan menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.
Untuk mengatasi masalah Pengenduran Payudara...DCL telah mengeluarkan produk hebat khas untuk wanita yang mengalami masalah ini... Iaitu Q-she (perempuan berkualiti) payudara ada lah makhota yang amat bernilai bagi wanita...Di situlah terletak nya kecantikan seseorang wanita itu. Jadi payudara tetap akan menjadi kurang elastik apa lagi kalau anda jenis yang malas bersenam. Anda boleh mengurangkan kesan tersebut dengan memakai coli yang tepat ukurannya dan bagus kualitinya bagi mendukung payudara.


Payudara boleh mengendur kerana kehamilan dan juga proses menyusui. Ketegangan payu dara juga mungkin berubah semasa menjelang haid. Akan tetapi faktor utamanya adalah akibat pertambahan usia. Sekalipun anda belum berumah tangga, anda akan semakin tua bukan!!

Testimoni Q-She
Mula-mula ambik Qshe ni sbb ingat nak bentukkan balik struktur bdn.. maklum lah dah kawin so ada gelebeh sana gelebeh sini, tapi alhamdulillah lepas mengamalkan QSHE hampir 2 bln struktur bdn dah mula berubah. Breast pun dah mula ada shape, bila pakai bra pun terbentuk jer xde lar terkeluar dari cup lagi. Punggung pun dah nampak menaik sikit sbb fungsi QSHE ni mmg utk membantu 2 bahagian wanita yg dah berkawin dan beranak pinak ni kan. Jadi pada wanita yg mmg ingin bentuk badan yg langsing dan shaping serta membina semula struktur bdn serta breast yg dah jatuh serta gelebeh boleh amalkan QSHE ni, lagipun utk suami tercinta kan.!! Tak Rugi amek Q-she..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...