Wednesday, February 29, 2012

Semakin Berkeyakinan...

Assalamualaikum semua pengunjung dan pembaca blog Nurul Jannah Cantek sekalian :) senyum sokmo ye hari ni dan hari-hari seterusnya :)

So pada hari ini saya nak sharekan la sedikit tentang perkembangan diri NJC setelah hampir 5 bulan NJC menggunakan produk yang paling HANGAT ni hehehe...

Sedar tak sedar, pejam celik pejam celik dah hampir 5 bulan dah saya bersama produk Set ni....NJC mengamalkan secara konsisten Alhamdulillah, NJC dapati banyak perubahan yang berlaku pada diri saya sendiri....

Apa yang NJC perhatikan, wajah semakin berseri...dan nampak segar...bukan nak puji tapi itulah yang NJC rasa sejak amalkan set ni....NJC dapat rasakan badan semakin ringan ....dan sakit kepala berkurangan...

NJC rasa hepi sangat-sangat :) sebab emosi  kembali stabil...ye la bila badan kita banyak angin, banyak toksin...perut kita banyak najis yang tersimpan, sedikit sebanyak ianya akan menganggu emosi kita...so sekarang Alhamdulillah....syukur la pada Allah yang Maha Kuasa :)

So, sekarang saya nak sharela apa produk yang saya amalkan sepanjang tempoh 5 bulan hingga sekarang....

Set Wanita Anggun....ni la produk yang saya amalkan sejak 3 bulan yang lalu...dan untuk memulihkan sistem pembuangan saya, saya amalkan....

Nuclonz pada setiap malam 3 biji selepas makan.. Memang ni la produk yang menjadi KEUTAMAAN saya pada setiap hari....bukan apa, untuk jaga kesihatan diri kan...betul tak???

Ni la saya, setelah menggunakan produk Set Wanita Anggun.... nak tengok gambo sebelum???


Yang gambar bawah ni sebelum saya gunakan produk Set Wanita Anggun ni :) lain kan???

So jika anda pembaca sekalian nak cuba set wanita anggun dan nuclonz ni, anda boleh je call / sms NJC di 
017-3389785

Ataupun anda boleh emailkan ke nouroules@yahoo.com

Saya sangat seronok jika dapat berkongsi sesuatu yang bermanfaat dengan anda semua ..


Akhir kalam Senyum Sokmo ye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...