Friday, January 27, 2012

Berubah Ke Arah Lebih Baik


Wanita, Isteri , Ibu & Bisness Woman Berjaya..Joint Us !!

Sure semua mcm pelik ngan tajuk entry NJC kali ni ye.?? Ye lar semua orang tidak suka dipaksa kan..so mcm tu juga dalam biz ni, dulu NJC pun tk suka dipaksa untuk doing this Bisness.. tiada org yg suka buat biz secara paksaan dan dipaksa, anda BEBAS untuk bertindak dan memilih. Tak guna dan tak mendatangkan sebarang keuntungan kalau anda paksa diri untuk buat Binsess tanpa kerelaan itu datang dalam diri anda sendiri..org yang maju dalam biz adalah org yang ada target, kemahuan dan kejayaan yang JELAS..


Semuanya terpulang kepada kita, kita yang menentukan hala tuju kehidupan dan kejayaan kita sendiri. Bizness ini dah cukup membukakan mata NJC setiap hari dengan kejayaan dan kesungguhan wanita dan lelaki yang berjaya. Tak Kira Umur, dan Pangkat semua bersaing untuk berjaya.. Cuma sekarang kita bukakan hati 100% untuk berikan peluang kepada diri sendiri, buktikan kepada diri sendiri, suami, keluarga dan kawan-kawan yang anda juga boleh berjaya seperti mereka yang berjaya...


Pedulikan kata-kata negatif sekeliling, pekak kan telinga, Kuatkan hati dengan Pencurik Impian yang paling dekat dgn Kita.. ianya sedikit pun tidak membantu dan beri motivasi kepada kita. Jgn pandang dan rujuk pada kekalahan org yang tidak berjaya dalam biz. Mereka ini dalam kategori orang yang nak berjaya tapi tidak seiring dengan usaha dan pengorbanan yang kuat. Rezeki tidak akan datang bergolek jika tiada usaha untuk mendapatkannya...Betul tk???



Mulai sekarang, cermin diri sendiri..tanya pada diri..selesakah aku dengan keadaan sekarang?? "cukup ke gaji aku sekarang ??? kenape setiap bulan aku sering merungut gaji x cukup nak byr itu ini "

" Nape aku x mampu berbelanja dan bergaya mcm diaorg " Hutang dan beban Makin hari makin Bertambah Barang Makin Naik harganya?? Semua dh berubah?? Anda Masih di Situ yang masih sakit dan terus Sakit dengan perubahan pembangunan yang semakin kita tk terkejar !!!..Nak Menyimpan setakat mana..?? Gaji yang ada pun tk Cukup !!!

BERFIKIR LAMA PUN TIDAK GUNA, BERTINDAK SEKARANG..

SET UR MIND
" Aku nak Generate pendapatan yang aku tentukan sendiri nilainya.. "



BOOKED UR APOINTMENT : 017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...