Tuesday, January 3, 2012

Berapa Modal Nya?????


Dalam memulakan perniagaan, tak perlu bermegah sangat - tak perlu semuanya hebat dan besar.Memulakan perniagaan memerlukan banyak modal pusingan. Modal permulaan adalah hanya untuk permulaan.

Ada perniagaan yang bermula terus dengan membeli kereta mewah, pejabat hebat & class, bangunan boleh tahan dan juga perbelanjaan-perbelanjaan awal yang amat tinggi.

Dalam memulakan perniagaan, fikirkan modal pusingan. Ada banyak lagi modal yang perlu dikeluarkan dalam perniagaan dan kalau semuanya di salurkan pada modal permulaan, pastinya nanti akan tersangkut perniagaan di tengah jalan.

"Fikirkan cara menjimat kos-kos permulaan. Fikirkan untuk meminimakan overhead. Berjimat cermat dalam memulakan perniagaan dan menjalankan perniagaan."

Bila perniagaan hebat, baru dapatkan kereta hebat & pejabat hebat! (tu pun kalau perlu).

Kerana itulah NJC memilih untuk menjalankan bisnes DCL ini..dengan modal serendah RM77 / RM79 anda telah boleh memulakan perniagaan anda. Medium yg NJC and The Team gunakan juga amat mudah dan cost free...iaitu internet medium. Hanya luangkan masa 2-3 jam sehari utk update FB dan BLOG...anda telah pun memulakan perniagaan anda. 


Senjata utama adalah pengalaman anda sendiri dlm menggunakan produk DCL ini. Anda guna dan rasa perbezaannya..seterusnya anda bercerita kpd kawan-kawan dan org sekeliling. Nah...sungguh kecil modalnya kan??

Jadi tunggu apalagi..mulakan perniagaan SOHO (Small Office Home Office) anda sekarang!!! 


Hubungi NJC dan NJC akan berikan tunjuk ajar bagaimana utk anda bermula..

017-3389785

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...