Friday, October 21, 2011

TESTIMONI PENGGUNA


TESTIMONI PENGGUNA Set Wanita Anggun

TESTIMONI SENDIRI........
Lost 7KG After 3 Months
Set Wanita Anggun Bukan Hanya untuk Slim semata-mata...
Tetapi 70% FOR HEALTH AND 30% FOR BEAUTY !!! 
SUITABLE FOR ALL BODY TYPES


Testimoni KJC 1 thn 1 bulan yang Lalu 61.5 kg 
 Now...52.5 kg Maintain Cantek...



Testimoni KDa.... Tengok je la perbezaan kulit muka KDa dahulu dan sekarang...bukan nak puji diri sendiri...tapi mmg KDa rasa perbezaan yg amat ketara sekali lepas makan produk DCL ni..kulit lebih licin dan halus...malahan minyak di muka pun dah kurang...



 Testimoni INA B'Bidadari.......Lihat sahaja kulit saya yang gelap dan kusam..penuh dgn parut2 jerawat..lebam bawah mata...kemudian saya transform...hampir 4 bln saya mengamalkan SET WANITA ANGGUN dan inilah hasilnya...Betapa berbeza kan...kulit saya dah lebih cerah...lebam bawah mata tiada..kulit lebih anjal dan berseri-seri...Tulang pipi nampak naik..Bukan sahaja ia merubah luaran saya malahan dalaman..saya lebih bertenaga..dan berkeyakinan...

Testimoni PZC...........sendiri dengan anda semua... ye la, orang kata kalau dah jual produk tu yang pertama sekali kita mesti la guna produk tu dulu kan.. kalau tak guna, kita pon tak tau apa kebaikan produk tuh, pastu cemana kita nak yakinkan orang untuk guna produk yang kita jual kan?? Ha! kalau KDA buat testimoni beliau sendiri, sebagai pengguna juga bagi Set Jelita Anggun (ada yang panggil Set Wanita Anggun..sama jek pon), PZC pon nak buat testimoni jugak kan..hehehe.... So, mari kita lihat this pic dulu.....


Testimoni PMC....Pada mulanya aku hanya makan utk kesihatan diri dan sbb utama aku selalu penat so bab2 hubungan imtin aku tak larat dan selalu cari alasan sahaja. Sampai bila kan? lelaki amat penting tentang itu...so aku kena iktiar mgatasi masalah itu...akhirnya ada teman 1 opis rekeman kan produk ni kat aku...ternyata seindah macam namanya jugak SET JELITA ANGGUN.....semua lengkap dlm 1...kita x penat..malahan makin btenaga dlm bab2 hubungan intim..asben makin sayang...badan makin fit, dum2 makin tegang, bum2 makin tegang...w'pun berat tak turun sgt pun hanya dlm 2 @ 3 kilo shj...tak percaya ker? kawan2 sy cakap sy turun dlm 10 kg...mak ai lambat lagi tu...akan ku usahakan...sy tak bdiet macam org, x boleh makan itu ini....sy tak main belasah je..asal lambat nasik kerabu sy belasah...terliur weh..mana leh sekat2 kan....org lain boleh makan takan kita tak boleh...janji produk yg kita makan tiada kesan samping...inilah produk yg semulajadi...yang menjadi idaman setiap wanita.


UNTUK KETERANGAN LANJUT CALL ME atau EMAIL:-
017-3389785 (NJC)
nouroules@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...